piątek, 2 grudnia 2016

DECEMBER INSPIRATIONS.


Kochani, witam was ponownie po dłuższej przerwie. Ten czas, kiedy nic nie pojawiało się na blogu pozwolił mi wiele rzeczy przemyśleć i dokładnie ustalić o czym chce dla was pisać.
Wracam do was w pojedynkę. Klaudia z braku czasu musiała zrezygnować z prowadzenia bloga. Ale obiecuję, że nie będziecie się ze mną nudzić. ;)

Mam nadzieję, że pierwsze czekoladki z kalendarza adwentowego już zjedzone więc możemy przejść do... Grudniowych Inspiracji.
Wprowadzenie świątecznej atmosfery w moim mieszkaniu rozpoczynam od wyjęcia kuli śnieżnej. To absolutnie mój ulubiony grudniowy gadżet!

Co roku na te magiczne 24 dni wybieram świeczkę zapachową, którą codziennie zapalam. Tym razem padło na Miętową Śnieżynkę marki Party Lite.



Grudzień, a dokładniej sylwester to czas kiedy wszystko powinno błyszczeć. Ja jednak stawiam na migoczące kosmetyki przez cały miesiąc. Uwielbiam nosić na powiekach cienie z połyskującymi drobinkami, a także lakiery do paznokci, które w zachwycający sposób odbijają światło.



Świąteczne wydania ulubionych magazynów umilają mi grudniowe wieczory. Nic tak nie cieszy oczu jak modowe sesje w gwiazdkowym klimacie.


Światełka! Gdybym tylko mogła obwiesiłabym nimi całe mieszkanie. :) Te małe gwiazdki uwięziłam w lampionie i postawiłam na stole.


Słodycze w świątecznym wydaniu. Jak zadowolić się małą czekoladką z kalendarza adwentowego kiedy sklepowe półki kuszą nas limitowanymi wersjami naszych ulubionych łakoci? Jeśli wiecie to koniecznie dajcie mi znać, bo ja nie mam pojęcia.


Ciepłe swetry we wszystkich odcieniach szarości to aktualnie moja ulubiona część garderoby. Pamiętajcie aby zawsze sprawdzić czy materiał z jakiego sweter jest wykonany nie będzie was ,,gryzł". Zamawiając ubrania przez internet postarajcie się sprawdzić skład.



A Wy co najbardziej uwielbiacie w tej przedświątecznej atmosferze?

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...