czwartek, 29 grudnia 2016

BEAUTY: NEW YEAR'S EVE MAKE UP TUTORIAL.


Nigdy nie potrafię się zdecydować czy moim ulubionym dniem w roku są moje urodziny, Wigilia czy Sylwester. Jednak na każdą z tych okazji chce wyglądać wyjątkowo obojętnie jak je spędzam. 
Asia, która pomogła mi stworzyć dla Was świąteczny makijaż ,,maczała też swoje pędzle" w sylwestrowej propozycji.


Tradycyjnie zaczęłyśmy od oczu. Jako bazę nałożyłyśmy Glitter Glue firmy NYX, bez którego tak naprawdę ten makijaż w ogóle by nie powstał. Obie dużo słyszałyśmy o tym kosmetyku. Miał działać lepiej niż jakakolwiek baza i pozwalać na nałożenie pigmentu czy brokatu bez jego osypywania się. Wszystko to okazało się prawdą!
Na górną powiekę Asia nałożyła matowe cienie z palety The Balm Meet Matt(e) Trimony i cień foliowy firmy Stila w kolorze Comex Copper.



Na całą twarz nałożyłam sylikonową bazę pod makijaż INGLOT, a następnie ulubiony podkład, korektor, puder matujący i bronzer w kredce. Wykończyłam też brwi.



Asia domalowała moją dolną powiekę. Po wytuszowaniu rzęs pozostała nam już tylko jedna rzecz... USTA. Zaszalałyśmy, a pozwolił nam na to właśnie Glitter Glue z NYX'a. Obrysowałam wargi konturówką wibo, nałożyłam swoją ulubioną czerwoną szminkę i kilka razy odcisnęłam ją na chusteczce. Posmarowałam usta delikatną warstwą Glitter Glue i nałożyłam brokatowy pigment z Inglota.
Na koniec cały makijaż utrwaliłam ulubionym fixerem z Bielendy.






Sylwester już za dwa dni, jakie macie plany na ostatni dzień tego roku?


Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na nasze kanały social media.

I N S T A G R A M : oligatorkaaa
S N A P C H A T : oligatorkaaa
XOXO
Oligatorka

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...