czwartek, 26 lipca 2012

Kraków, Dzień I-szy.

Po ciężkich przejściach z próbami spakowania najpotrzebniejszych rzeczy tak, aby ważyły tylko 8kg, mieściły się w letnich trendach, a co jeszcze trudniejsze dopasowały się do pogody... zdążyłam na samolot i o 10:00 byłam już na terminalu krajowym w Krakowie.






Nie zapominając najważniejszego - najlepszej przyjaciółki.


Pogoda była na tyle łaskawa, że pozwoliła nam zwiedzić Wawel razem z komnatami królewskimi i Sukiennice. Niestety o wieczornym wyjściu nie ma co marzyć, szalejąca za oknem ulewa nam to uniemożliwiła.




Na rynku udało nam się podpatrzeć ekipę telewizyjną TVN w trakcie kręcenia polskiej wersji programu Master Chef. Chyba poznajecie tę panią, która zaznaczyłam?


Z moją cupcake`ową obsesją nie rozstaję się nawet na chwilę, także zawitałyśmy w Cupcake Corner. 




Dziękujemy naszym wspaniałym przewodniczkom - Adze i Dorocie.
XOXO

3 komentarze:

  1. Chyba poznajecie tę panią, która zaznaczyłam?
    -------------------
    Ależ oczywiście, że nie. To jakiś wielki powód do wstydu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te letnie trendy to biała koszulka i czarne spodenki?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...