poniedziałek, 2 czerwca 2014

FRONT ROW SHOP'S dress & Reebok classic sneakers.


Wróćmy myślami do ostatniego New York Fashion Week'u, gdzie po raz pierwszy, można było spotkać konkurencję dla typowych dla tego wydarzenia eleganckich, skrupulatnie dobranych outfitów. Pomiędzy szpilkami mieszały się trampki na płaskiej podeszwie, a luksusowe torebki muskały tkaniny oversize'owych płaszczy lub sukienek. 
Coś podobnego udało mi się skomponować z mojej garderoby, uważam, że tego typu look powinien zostać już z nami na bardzo długo. Nie tylko ze względu na wygodę, ale oczywiście na to jak intrygujące połączenie tworzy. Moja sukienka z Front Row Shop'u ma też tzw. ,,bat sleeves'' z ang. ,,rękawy a'la skrzydła nietoperza'', co nadaje jej oryginalności. Warto znaleźć taką sukienkę, którą później możecie ubrać także do szpilek czy zimą do kozaków. Uwielbiam rzeczy, które można wykorzystywać na wielorakie sposoby.
Naszyjnik, który widzicie na zdjęciach kupiłam w Cropp'ie za połowę ceny. Marzyłam o dużym, kolorowym, rzucającym się w oczy naszyjniku, który nada charakteru najprostszej stylizacji... ale nie ukrywajmy takie naszyjniki są drogie. (Jeśli ktoś wie, gdzie można je dostać taniej proszę o kontakt! :) ) Dlatego warto poczekać na promocje czy wyprzedaż... Tym bardziej, że w sieciówkach i tak nie znajdziemy biżuterii ze szlachetnych materiałów, a raczej ich imitację.
Płaskie sneakersy o klasycznym kroju to od dzisiaj, wg. mnie rzecz którą każda kobieta powinna mieć w szafie zaraz obok... czarnych szpilek. 












pics by DK
| sukienka ; dress - FRONT ROW SHOP | buty ; sneakers - Reebok | torebka ; bag - Michael Kors | naszyjnik ; necklace - Cropp | brelok ; key ring - LV |

XOXO

8 komentarzy:

  1. świetny look, bardzo spodobał mi się Twój naszyjnik <3 ja mam jakiegoś bzika na punkcie takich błyskotek *.*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli wiedz gdzie dostać takie w przystępnej cenie, daj znac :)

      Usuń
  2. hey so nice outfit. You have a interesting blog. do you wanna follow each other?
    you can write to my blog.
    see u.
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsza torebka ever!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsza torebka ever!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice outfit - I love the dress and necklace the most! x

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...