sobota, 28 czerwca 2014

WHITE TOTAL LOOK!


White total look to jeden z najmodniejszych w tym sezonie... i zarazem jeden z najbardziej ryzykownych. Długo szukałam swojego sposobu, aby ujarzmić z pozoru bezpieczną biel. Podniosłam sobie dodatkowo poprzeczkę,wplatając najmodniejszy w tym sezonie i najbardziej odważny krój bluzki. Krótkie bluzeczki,kończące się tuż nad linią pępka to hit tego lata. Ciężko znaleźć  coś takiego, idealnego do naszej figury w sklepach sieciowych. Ja zleciłem to zadanie mojej krawcowej,która już wczesniej szyła mi w dokładnie tym samym kroju bluzeczke na studniówkę. Jeżeli podejmiemy się ubrania tego kroju,musimy pamiętać o jednej rzeczy - dół musi sięgać ponad linie pępka!!! 
Jesli chodzi o biel, panuje tylko jedna zasada : odcienie bieli powinny być takie same. 
Może nam się wydawać, że taki outfit to strata pieniędzy - przecież jej sezonowy! Ja jednak swoją spódnicę kupiłam za 30zl,a materiał na tak malutką bluzeczka nie wyjdzie Was więcej niż 20zl.
Moja stylizacja została doceniona w Paryżu, Pani w metrze zaczepiła mnie, źeby powiedzieć jak bardzo podoba jej się moj zestaw. 
Jeżeli biel nadal Was nie przekonuje,a chcecie jakoś wprowadzić ten trend do swoich stylizacji polecam biały manicure. U mnie był on idealnym dopełnieniem stylizacji.
Uprzedzę złośliwe komentarze dotyczące tego, ze jestem na zdjeciach na boso :) 
Cały dzien chodziłam w płaskich sandalkach,ale one nie pasowały do całości... Po prostu były wygodne:)! Zainspirowana zwiedzaniem muzeum sztuki nowoczesnej postanowiłam zdjąć buty i dać się ponieść paryskiej abstrakcji. Oczywiscie białe sandalki czy szpilki bedą idealne !
Macie swoje sposoby na biel?

| bluzka ; shirt - Made for me | spódnica ; skirt - no mame | okulary ; sunglasses - Allegro.pl | zegarek ; watch - DKNY | bransoletka ; bracelets - Pandora | kolczyki ; earrings - Chanel |












6 komentarzy:

  1. Wow! Normalnie jakby Cię z okładki jakiegoś magazynu zdjęli. Cudownie! Ja jestem zakochana w bieli. Mam białe rurki i marynarkę. Mogłabym w tych rzeczach chodzić non stop, ale bardzo szybko wszystko się brudzi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :) i podoba mi się wersja bosa, nawet jeśli była to konieczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boso - cudownie! Pewnie po długim spacerze stopy było trudno domyć. Miasta bywają pewnie brudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany anonimku, zacznij czytać treści postów, a nie tylko oglądać obrazki i wszystko będzie jasne ! ;)

      Usuń
    2. Pumeksem się takie stópki czyści lub jakimś pillingiem.

      Usuń
  4. A dlaczego nie założyłaś białych sandałków czy szpilek? Byłyby zdjęcia na boso (bardzo ładnie) i w jakimś ładnym obuwiu.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...