wtorek, 17 czerwca 2014

Parlez - vous français, Mademoiselle ?


Dzisiejszy post to tak naprawdę zapowiedź mojej podróży do... ? Zdjęcia mówią same za siebie. W modzie panuje takie pojęcie jak ,,paryski styl'', ostatnio świetnie pokazała go na swoim blogu Charlize-Mystery. Ja chciałam żeby początek serii postów z ,,Miasta Świateł'' tym razem był wyjątkowy. Stąd postanowiłam Wam pokazać, że chociaż ubranie pasków i kupienie bagietki nie wynagrodzi nam pobytu w najpiękniejszym (dla mnie!) mieście świata, to każda z nas może sobie od czasu do czasu stworzyć wokół siebie taki mały Paryż. ,,Paryski mundurek'' niezmiennie składa się z bluzki w poziome paski, których historię przybliżyłam Wam TU!, kiedy na blogu ukazała się raczej plażowa wersja look'u z tą bluzką. Nareszcie rozgryzłam dlaczego spodnie o długości 7/8 są przez Paryżanki wznoszone na wyżyny... Działają jak natychmiastowa liposukcja! Poprawiają figurę w 10 sekund. Ubrane ze szpilkami, (nie za wysokimi!) najlepiej na obcasie ,,kaczuszce'' tworzą idealnie dobrany, niewymuszony, elegancki outfit. Biżuterię odpuszczamy sobie, w myśl zasady Coco Chanel: ,,Wychodząc z domu, ostatnią rzecz jaką zrobisz, niech będzie zdjęcie jednej części z biżuterii jaką masz na sobie.'' Chociaż cacka vintage z babci/cioci/mamy szafy są jak najbardziej na miejscu. Paryżanki cenią sobie klasę i wysoką jakość, dlatego warto zainwestować np. w dobrą, duża torbę do której zmieści się ostatnie wydanie ulubionego czasopisma. Chyba nie muszę pisać, że jest nim oczywiście Vogue... :)
Ja mam swój kawałek Paryża w Cafeterii Cafe de Paris, która mieści się przy wolsztyńskim rynku. 
Znajdziemy tam, oprócz wyśmienitych lodów marki Carte D'or, takie sztandarowe paryskie przysmaki jak Creme Brulle. Dopełnieniem wspaniałego deseru, oprócz pysznej kawy może być lampka młodego wina z festiwalu Beaujolais Nouveau.

Zeszłoroczne posty z Paryża znajdziecie klikając; TU, TUTU i TU.














pics by my boyfriend Rafi !

| blouse ; bluzka - COS | cygaretki ; pants - Benetton | szpilki ; high heels - Prima Moda | torebka ; bag - Michael Kors | zegarek ; watch - vintage | iPhone case - Marc by Marc Jacobs | okulary ; sunglasses - Allegro.pl | breloczek ; key ring - LV |


Relacja z Paryża na bieżąco na moim instagramie:



Bisous Bisous!

5 komentarzy:

  1. Paryż... Moje marzenie <3
    Idealny look, buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że taką kawiarnię tam teraz zrobili... Ja cały czas myślałam, że nazywa się Hildebrand. :P Widać, ze rzadko w Wolsztynie bywam.
    Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zbyt rzadko bywam w Wolsztynie, bo nawet nie wiedziałam, że teraz jest tam taka fajna kawiarnia. :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo stylowa Paryżanka, a w Krakowie też mamy pyszny Creme Brulle, musisz koniecznie spróbować, to kiedy wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :) pasiak od razu kojarzy mi się z morskimi klimatami i latem!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...