poniedziałek, 19 sierpnia 2013

FLORAL SHORTS.

Jest to już pewnie jedna z ostatnich letnich stylizacji, ale bardzo się cieszę, że mogę pokazać w niej właśnie kwieciste szorty. Te, które widzicie na zdjęciach upolowałam już rok temu. Sprawdzały się świetnie... poza tym, że ciężko mi było dopasować do nich odpowiednią górę. Mój niski wzrost nie pozwalał na włożenie bluzki w środek bo od razu skracało to moją sylwetkę, kiedy wykładałam ją na wierzch wciąż coś nie grało. Jak widzicie udało mi się rozwiązać ten problem... Co powiecie na mój pomysł z podwiązaniem bluzki do góry? (fakt, wykorzystałam go już tu.) Co do dylematu na temat : jakie kolory można nosić z szortami w kwiatowy print, odpowiedź jest bardzo prosta. Łącząc je tylko z kolorami, które już są na szortach zaoszczędzimy dużo czasu. Dla  odważnych polecam też eskperymentalne łączenia z innymi printami. Dla mniej odważnych - gładkie tkaniny, jak u mnie. 










pics by DK

| szorty ; shorts - ZARA | bluzka ; blouse - Sober | buty ; shoes - CCC | zegarek ; watch - DKNY | naszyjnik ; necklace - Tous | bransoletka ; bracelet - Pandora |


XOXO

17 komentarzy:

  1. Spodenki ślicznusie. Ja tak samo połączyłabym je z białym t shirtem.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz ;)
    P.S. zgadzam się z Twoim komentarzem na temat graffiti na moim blogu. Sama bardzo lubię podziwiać prawdziwe, dobre graffiti, ale nie jakieś napisy bez sensu, bluzgi czy inne szpecące ściany rzeczy, tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, spodenki - rewelacja :)


    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    surferebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne spodenki i buty <3 uroczy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, moze obserwujemy sie na fb? Byloby mi bardzo milo.
    Pozdrowienia!
    Gosia
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja!
    Piękne szorty:)

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne szorty i stylizacja.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam
    Follow?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wybrałabym converse białe do tej stylizacji, ale to zależne od gusty. Wyglądasz w tym zniewalająco :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    http://iwonaluczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, pomysł z bluzką super, taka filigranowa kobietka jak Ty, ze zgrabnym brzuszkiem może pokazać "co nie co" :) Świetne letnie szorty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgrabnym brzuchem>>>>!?!?!? zart.

    OdpowiedzUsuń
  12. bluzkę przed pępek mogą ubierać dziewczyny o zgranej szczupłej figurze lub np lekko umięśnionym brzuchu...nie podoba mi się to, cały ten zestaw! jestem na NIE, OKROPNIE

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...