czwartek, 22 sierpnia 2013

Striped dress & jeans jacket.

Ręka do góry, który z Was kiedy byłyście małe lubiła myszkować w szafie mamy/ babci/ w piwnicy/ na strychu. Ja wręcz uwielbiałam! Niektóre rzeczy chowałam pomiędzy własnymi ciuchami i czekałam aż będą mi dobre. Sukienka w paski, którą widzicie w dzisiejszym poście to jeden z tak właśnie znalezionych skarbów (a poza tym MUST HAVE każdego lata). Takie znaleziska to nie świeżynki, jak te przyniesione prosto z butiku, one już mają swoją historię, a właścicielki związane z nimi wspomnienia. Tę sukienkę nosiła moja mama mając 20 lat... ciekawe co mi ciekawego uda się w niej przeżyć. ;)
Marynarskie paski świetnie wyglądają z białymi szpilkami, ale ja wciąż nie mam ich w swojej kolekcji... padło więc na jasny róż.  
A Wy z czym lubicie łączyć marynarskie paski?











pics by Faustyna Nolka

| sukienka ; dress - vintage | kurtka ; jacket - no name | buty ; heels - allegro.pl | bransoletka ; bracelet - Pandora | kolczyki ; earrings - Stylowy Zakątek |


XOXO

20 komentarzy:

  1. świetnie kochana :)
    po raz kolejny muszę napisać, że wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna stylizacja !!!!!

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja. Piękne koraliki przy kurtce

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy strój ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jako dziecko nie podbierałam ubrań, butów, ale moja siostra paradowała po ulicach w szpilkach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. paski i jeans świetne połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myszkuję notorycznie;P
    pięknie wyglądasz, ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zaproszenie na nowy post :)

    zestaw jest bardzo ładny. Ja uwielbiam przeglądać takie stare szafy z ciuchami mojej mamy bądź nawet babci. Zawsze znajdzie się coś godnego uwagi. Sukienka mimo swojego wieku wygląda ślicznie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama ozdabialas kurtke czy taka byla? swietna stylizacja, uwielbiam myszkowac mamie w szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też gdy byłam mała to robiłam ! Ładnie ci w tej sukience.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawaliste zdjęcia:) Super styli.

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Jaki fajny żakiet! :)

    http://nieotym.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. masz łyde jak gumiś

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog. Czekam na kolejne posty. Zapraszam ;http://follower-of-fashion.blogspot.com/ Proszę o obserwowanie bloga i o kilka miłych komentarzy. Bendę bardzo wdzięczna. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja, wyglądasz w niej mega kobieco ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://turbanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. okropna kurtka! jak z bazarku -.-

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...