poniedziałek, 20 kwietnia 2015

LITTLE JEANS DRESS & FRINGES.


Otwieram Vogue Collections SS15 i co widzę? Jeans! Jeans! Jeans! ...kilka kolekcji dalej nadal jeans! Następnie kupuję swój ulubiony polski magazyn InStyle, gdzie mała jeansowa zostaje okrzyknięta must have sezonu. ,,Mamo! Potrzebuję krótką jeansową sukienkę!" ,,Ok, zaraz poszukam!" Po  10 minutach poszukiwań, moja mama wchodzi do pokoju i trzyma tę oto sukienkę, którą widzicie na zdjęciach. Po raz kolejny szafa mamy ratuje mój portfel. Najlepsze jest i tak to, że dopiero kiedy ubrałam na siebie tę sukienkę, wpadłam na to, jak świetnie pasuje z kolejnym detalem, którego w tym sezonie nie możecie sobie odpuścić - frędzlami! Sieciówki zalała fala jeansu i frędzli, poczekajcie do wyprzedaży, a na pewno znajdziecie świetne łupy, za małe pieniądze. ...a ,,małą jeansową" jeszcze nie raz zobaczycie w moich kompozycjach! ;)











| sukienka ; dress - vintage | płaszcz ; coat - ZARA | torebka ; bag - H&M | buty ; flats - Stradivarius | bransoletki ; bracelets - By Dziubeka, Stradivarius, No name |


Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

1 komentarz:

  1. torebka jest super, tak jaki płaszcz - uwielbiam trencze:) jeans dla mnie zawsze jest na topie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...