poniedziałek, 13 kwietnia 2015

THINK PINK, BABY!


,,Think pink" czyli nic innego jak nasze polskie ,,patrzenie przez różowe okulary", pojawiło się w modzie stosunkowo niedawno, miało wyzwolić różowy kolor od stereotypu, że jest to kolor na który monopol mają dziewczynki w wieku 3-6 lat. Projektanci chcieli udowodnić, że różowy jest dowodem na nasze podejście do świata, a nie determinantem metryki. Chociaż różowy kocham od... zawsze... co potwierdzi na pewno cała moja rodzina! Dzisiaj przygotowałam go dla Was w troszeczkę doroślejszym wydaniu. Marynarka i szpilki miały dodać mu trochę elegancji i dojrzałości. Przy wyborze marynarki, w sklepie kierowałam się faktem, że biel i tak będzie po raz kolejny must have letniego sezonu,a jest to świetna alternatywa dla marynarek w ciemnych kolorach. Jest z aktualnej kolekcji H&M, dostępna w sklepie internetowym we wszystkich rozmiarach. Jeansy typu boyfriend miały wprowadzić trochę luzu do całego looku i nadać mu szczyptę nonszalancji. Bluzeczka to zakup w stylu ,,przyda się na lato" z wyprzedaży z Bershki za 15 zł! A co do torebki... opowiem Wam o niej w osobnym poście! ;)










| marynarka ; jacket - H&M | bluzka ; blouse - Bershka 15 zł!!! | spodnie ; boyfriend jeans - ZARA | shoes ; heels - Allegro.pl | torebka ; bag - Michael Kors | bransoletka ; bracelet - Lilou | zegarek ; watch - DKNY |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

7 komentarzy:

  1. Widzę, że wiosna pani dyrektor bardzo służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądac blogi na których są tak piękne zdjęcia !;) super zestaw a torebka idealna

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga, Olu!
    Przeglądając Twoje posty nasunęło mi się dość trywialne pytanie: skąd Oligatorka?
    Pozdrawiam
    XOXO
    PS. Torebka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie nie jest trywialne... często się powtarza ;) boję się jednak, że odpowiedź Cię rozczaruje.
      Jak powszechnie wiadomo... ;p mam na imię Aleksandra, czyli 98% osób mówi na mnie Ola. Kiedy byłam w pierwszej gimnazjum w książce Barbary Rosiek, którą wtedy uwielbiałam przeczytałam zdanie: ,,Ukradłam aligatora policjantom z Miami." Nie umiem wytłumaczyć dlaczego aż tak mi się ten cytat spodobał... Od tego czasu często gdzieś logowałam się nickiem ,,Złodziejka Aligatora", aż pewnego dnia połączyłam Aligatora z Olą - i tak powstała Oligatorka. ;)

      Usuń
    2. Nie zgadłabym O.O ;)
      Dziękuję
      XOXO

      Usuń
  4. To chyba najpiękniejsza torebka jaką widziałam!
    Makijaż świetny,dobrze eksponuje twoje kości policzkowe.Zdjęcia są cudowne jak się na nich uśmiechasz,oczu nie można aż oderwać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie wyglądasz! Uwielbiam Twoją torebkę!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...