niedziela, 7 czerwca 2015

PINK, BLACK, WHITE & ... LEOPARD PRINT.


Wiem, że większość z elementów tej stylizacji już widzieliście... ale chciałam Wam dzisiaj pokazać, jak prosto możecie ożywić stylizację, stworzoną z gładkich rzeczy. Wystarczy jeden zaskakujący element - w tym przypadku mokasyny w panterkę. Nie jestem fanka, tego wzoru... w szafie mam poza tym, co widzicie na zdjęciach, jeszcze kupioną na wyprzedaży torebkę w ten print. Chociaż panterka jest traktowana jako klasyk i każda z nas powinna mieć coś takiego w swojej garderobie... Fajnym trikiem jest też to, że gładkie rzeczy wcale nie muszą mieć oczywistych form - spódnica ze zróżnicowaną długością. Dodatkowo, możecie ubierać je na siebie warstwami i łączyć ze sobą materiały różnego kalibru - szyfon, frędzle, skóra... ;)








| spódnica ; skirt - no name | koszulka ; shirt - Bershka (15zł!) | kimono ; kimono - Sheinside | kurtka ; jacket - Mohito | buty ; shoes - ZARA | torebka ; bag - Michael Kors |



Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

5 komentarzy:

  1. fajna stylizacja . buty cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś zadowolona z torebki Kors'a? Zastanawiam się nad kupnem, ale wcześniej zbieram opinie na jej temat.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowolona? Raczej zakochana! To już mój drugi model, pierwszy jest czarny, klasyczny, pojemny. Przy wyborze torebki w tych widełkach cenowych kieruj się tym, że klasyczne modele są zawsze tańsze - Selma kosztuje około 700-900 zł, Selma w kolorach z najnowszej kolekcji 1000 - 1200zł. Przemyśl dobrze, czy nie lepiej mieć w szafie klasyczną, pasującą do wszystkiego, dobrze wykonaną, ekskluzywną torebkę ;). Fakt, moja Selma jest z ostatniej kolekcji MK, ale noszę ją prawie codziennie, bo jest świetnym uzupełnieniem klasycznych zestawów.

      Usuń
  3. Fajna dodająca dużo energii stylizacja :).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...