piątek, 26 czerwca 2015

WHAT TO WEAR FOR A SUMMER PARTY?


W prawie każdym dużym mieście w Polsce wraz z pojawieniem się lata, pojawia się też miejska plaża wraz ze swoimi dobrodziejstwami... Tylko jak połączyć wakacyjny styl z miejskim, tak aby było nam wygodnie... Bazą do takiej stylizacji może być zwykła biała koszulka! Mój ideał to t-shirt Bonprix... Uwielbiam białe t-shirty i uważam, że czasem na taki bazowy element lepiej wydać więcej i postawić na jakość... jednak jakość owej koszulki pozytywnie mnie zaskoczyła, tym bardziej w stosunku do ceny! Ciężkie, motocyklowe buty dodają pazura każdej stylizacji! Biker Boots to moi jesienno-zimowi ulubieńcy... ale co zrobić kiedy temperatura na termometrze wzrasta? W tej kwestii poratowały mnie botki Bonprix! W tym znanym pewnie od lat, wielu z nas, a jednak niedocenianym sklepie... znalazłam godnych następców moich jesiennych bikerów. Letnia wersja posiada wycięcia po bokach, a wnętrze jest delikatne, tak aby można było je nosić na gołą stopę. W stylizacji możecie przemycić wakacyjny element - jakim są sportowe shorty, Odważni mogą dodać też jeden z letnich trendów - u mnie boho - frędzle i pierzaste bransoletki. 









| buty ; boots - BONPRIX | koszulka ; shirt - BONPRIX | spodenki ; shorts - Cropp | kimono - Sheinside | torebka, pierścionek, bransoletka ; bag, ring, bracelt - H&M | brnsoletki ; bracelets - Stradivarius |

Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...