sobota, 7 marca 2015

DOWN JACKET + EMU = MY WINTER CLASSICS !


Wiem, że zima już dobiega końca... Właśnie dlatego publikuje mój zimowy must have dopiero teraz, bo teraz dostaniecie to w najbardziej atrakcyjnych cenach!
Swoje emu, które widzicie już po raz setny na blogu kupiłam właśnie w marcu... Dlatego są w kolorze czekoladowym a nie czarnym. Kupując je, wybierałam pomiędzy kilkoma ostatnimi parami, ale za to jak atrakcyjnie przecenionymi... 
Kurtka to już dłuższa historia! Moja współlokatorka znalazła ją w sklepie Tommy Hilfiger już w październiku... Za niesamowitą sumę 900 zł! 
Cierpliwość okazała się błogosławieństwem i nareszcie w styczniu kupiłam ją za połowę ceny!
Dlaczego tak bardzo uparłam się właśnie na tą puchówkę ? 
Jest czarna, niesamowicie ciepła i taliowana, więc nie wyglądam w niej jak ludzik Michelin :) 
Po raz kolejny przekonałam się,że na ideał warto poczekać...











Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO


6 komentarzy:

  1. Olka masz Tango Tizer'a?Masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie nie! Wciąż sie na niego czaję,ale jakos nie mogę dotrzeć do drogerii... A na włosy często narzekam... Naprawde ;(

      Usuń
  2. Francja elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Olu chciałbym dowiedzieć się jak dbasz o pielęgnacje swojej twarzy, jakich kremów używasz, toniku czy płynu micrealnego do demakijażu, maseczek i pelingów. Myślę że nie jedną fankę Twojego blogu by to zainteresowało, niejedne posty bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i życzę dalszych postów na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny zestaw, ale nie wydałabym tyle na taką zwyczajną kurtkę.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...