poniedziałek, 2 marca 2015

CELEBRATION FASHION FESTIVAL V & FASHION TV PARTY.


W zeszły czwartek w klubie Pacha w Poznaniu, odbyła się kolejna edycja Celebration Fashion Festival V & Fashion TV Party, które już raz miałam przyjemność dla Was zrelacjonować.

Podobnie jak ostatnio event rozpoczął się pokazami polskich projektantów. W przerwach odbywało się losowanie nagród w loterii wizytówkowej, ufundowanych m.in. przez Yankee Candle czy Słodki e Czary Mary...
Analizując zdjęcia z pokazów uznałam, że tym razem zrobiło się na wybiegu jakoś tak, bardziej glamour niż na poprzedniej edycji, gdzie królowały oversizowe, geometryczne kroje. Było więcej sukienek, cekin, koronek, złota, futer... Z resztą jeden cały pokaz prezentował tylko kobiece obuwie - w tym, mnóstwo cudownych szpilek! Esencja kobiecości!

Musicie mi wybaczyć, że nie mam zdjęć z pokazu marki Caramella, ale z powodu problemów technicznych i mojego spóźnienia, po prostu go nie widziałam. Ciekawi mogą śledzić postępy marki na facebooku.

Pierwszy pokaz jaki udało mi się zobaczyć, to pokaż EJ by Ewa Wieczorek. Pani Ewa zaskoczyła nas choreografią na wybiegu - modelkom towarzyszyli panowie!
Kombinezony z niekonwencjonalnych materiałów, tiulowe spódnice, pióra - Projekty Pani Ewy pokochają stu procentowe romantyczki!









Po pokazie miałam przyjemność porozmawiać z projektantką. Przemiła osoba.


Jako kolejne na wybiegu pojawiły się projekty marki nun.mi. Powiem Wam, że przeglądając ich rzeczy w internecie, na długo przed pokazem nie byłam jakoś optymistycznie nastawiona. Moje spostrzeżenia zmieniły się po już po kilku pierwszych zaprezentowanych sylwetkach, a ja w myślach karciłam sama siebie, jak mogłam dokonać tak płytkiej oceny!
Świetnie uszyte, a zarazem wygodne przez kimonowy krój sukienki, płaszczyki pasujące do spodni i do spódniczki - nun.mi - macie u mnie wielki plus !









Podczas pokazu Edyty Siwek również znalazłam dla Was kilka ciekawych, wyróżniających się sylwetek. Ciemne kolory, skórzane elementy, odsłonięty brzuch - odważnie, ale robi wrażenie !





Justynę Pawlicką na pewno pamiętacie z programu Top Model. W zeszły piątek wystąpiła w roli projektantki, swojej autorskiej kolekcji futer. Długo biłam się z myślami czy opublikować zdjęcia z pokazu... Oczywiście futra zapierały dech w piersiach, za parkę wyszytą od środka futrem dałabym się pokroić... gdyby tylko futro było sztuczne. Wiem, moda modą... kto jak kto, ja prowadząc bloga może nie powinnam mieć takich wątpliwości... Podsumowując publikuje je dla Was, żebyście zobaczyli cudowne projekty Justyny, jak można nosić futro w nowoczesny sposób.







Część pokazową zamykała prezentacja kolekcji marki obuwniczej Celebrity. Tego samego dnia miało miejsce otwarcie butiku w.w. marki w Starym Browarze w Poznaniu. Musicie tam zajrzeć! Na pokazie nie pojawiła się ani jedna para butów na płaskim obcasie - nawet sneakersy były na koturnach. Czyli kobiecość - po raz kolejny!


A potem jak zawsze... after party, którego oprawą muzyczną zajęli się Magic, NeeVald, Taek & Fiołas.
Muszę Wam jeszcze wspomnieć o samym klubie, ponieważ Pacha Poznań jest naprawdę wyjątkowym miejscem. Po pierwsze wszyscy są cudownie mili, barmani, szatniarze i ochroniarze! Po drugie lokal jest rewelacyjnie klimatyzowany - unikamy po imprezowego wielkiego prania wszystkiego, co poprzedniej nocy mieliśmy na sobie! Jest osobny parkiet dla palących - nie palisz i boli Cię głowa od dymu... schodzisz tańczyć na dół. O wystroju wnętrz, światłach czy muzyce nie muszę wspominać - klub z klasą!



Jak zawsze podziękowania za to, że mogłam dla Was przygotować relacje z wydarzenia należą się agencji Celebration Productions.
Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć prezesa Celebration Productions, głównego organizatora całego eventu i prowadzącego całe wydarzenie - Patryka Boro.



Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

5 komentarzy:

  1. Te futra były ohydne... nie dziwię się, że Pawlicka straciła "fanów" i została publicznie oczerniona przez Krupę.
    A co do butów to jedne były na płaskim obcasie, nawet widać je na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zadanie polega na tym, żeby ocenić projekt i pokazać go moim czytelnikom - a nie na tym, żeby wdawać się w konflikt między osobami publicznymi... co więcej napisałam powyżej, że długo wahałam się co do dodania tych zdjęć. ;)
      P.S. - Zazdroszczę Ci wzroku! Ja nie mogę się dopatrzeć płaskich butów. Zaznacz w paintcie i wyślij mi na mejla ;)

      Usuń
    2. Aleksandra Andrzejak Ochnik robi futra z małych lokalnych hodowli, podobno. Wszystko odbywa się w cywilizowany sposób. Może powinnaś mieć jakieś prawdziwe futro, na pewno byś wyglądała w nim bosko i byłoby Ci ciepło.

      Usuń
    3. Niestety... nie ma takiej siły, która przekonałaby mnie do ubrania futra.

      Usuń
    4. Aleksandra, Jeśli z powodów ideologicznych to ok. Szkoda.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...