poniedziałek, 23 marca 2015

WINE RED DRESS + BLACK FRINGES !


W swojej szafie mam trzy rzeczy w czerwonym kolorze - letnią sukienkę z wyprzedaży, koszulkę, którą dostałam w prezencie i tą właśnie sukienkę z SHE IN SIDE, którą widzicie na zdjęciach. Czym mnie ujęła? Tym, że nie jest przedstawicielką sztandarowej czerwieni, za to można ją sklasyfikować gdzieś między bordem, a kolorem czerwonego wina. Z pewnością brunetki wyglądały by w tym kolorze powalająco, ale ja też, jak się okazało, czuję się w nim całkiem dobrze. 
Torebki z frędzlami zawsze mi się podobały... Nareszcie i ja znalazłam swój ideał! Oczywiście w H&M i oczywiście nie w Polsce, tylko w Oslo. Jeśli ktoś się orientuje czy są dostępne w Polsce, niech da znać w komentarzu. :)
Kupioną dawno dawno temu w Paryżu, apaszkę Burberry, przywiązałam do rączki do torebki, dla ożywienia całości.






| sukienka ; dress - SHE IN SIDE | spodnie ; pants - Marc by Marc Jacobs | botki ; boots - DeeZee | torebka ; bag - H&M | apaszka ; neckerchief - Burberry | pierścionek, bransoletka ; ring, bracelet - H&M |


Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

8 komentarzy:

  1. Żelazko nie gryzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie :D ...ale trzeba by je najpierw mieć!

      Usuń
    2. CÓŻ,MOŻE LEPIEJ ZAINWESTOWAĆ W ŻELAZKO NIŻ W APASZKĘ BURBERRY?

      Usuń
    3. Może lepiej, żeby każdy był panem swojego portfela i swoich priorytetów ;) Jeśli zdjęcia na moim blogu Ci nie odpowiadają, nie wydzwaniam do Ciebie po nocach i nie błagam, żebyś na niego wchodził/wchodziła... ;)

      Usuń
  2. torebka wygląda świetnie! Cały zestaw bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, komenatarze mnie rozwaliły! gratuluję dystansu do siebie! :)
    a co do postu - jest idealny :)
    www.kejmi.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie lubie takie kolory , bordo , wino , krwista czerwien , super polaczenie i ta torba wspaniala!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...