poniedziałek, 30 marca 2015

FINDING THE PERFECT WHITE LACE DRESS.

Chociaż pogoda za oknem nie sprzyja wiosenno-letnim trendom, to mam przyjemność przedstawić Wam absolutny hit nadchodzącego sezonu. Koronkowa, mała biała! Nigdy nie miałam jej w swojej garderobie i jestem na etapie poszukiwania swojego ideału... a Wy? Macie już jakieś doświadczenia?
Szczyt marzeń to koronkowe, małe białe z kolekcji marki Chloé SS15, jednak ich horendalna cena zmusi niejedną z nas do znalezienia tańszego odpowiednika.
Zrobiłam dla Was mały przegląd...

Zaczynamy od modeli dla osób, które ostrożnie podchodzą do nowych trendów.
Na początek wystarczą tylko koronkowe elementy, wstawki na rękawach, w pasie, przy dekoldzie.


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!

Odważniejsze z nas, mogą pokusić się o sukienkę wykonaną całą z koronki. 


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!

Na koniec... moja absolutna faworytka!
Połączenie wspomnianej wyżej kolekcji Chloé i sukienki, jaką miała na sobie Blair Waldorf na brunchu, w drugim odcinku, pierwszego sezonu serialu ,,Plotkara".


Sukienkę znajdziesz tu: KLIK!

Jak nosić koronkową, małą białą?

Latem, z sandałkami typu rzymianki! Pamiętajcie im szczuplejszą macie łydkę i im dłuższe nogi, na tym więcej paseczków przy tego typu sandałkach możecie sobie pozwolić. Jednak zanim temperatura osiągnie odpowiedni dla tego obuwia poziom, tego typu sukienkę możecie kontrowersyjnie zestawić z niezawodnymi biker boots i skórzaną ramoneską.
Jeśli nie możecie obejść się bez biżuterii, postawcie na proste, minimalistyczne dodatki.


Wciąż Ci mnie mało?
Zapraszam na moje kanały social media.

S N A P C H A T : oligatorkaaa

XOXO

7 komentarzy:

  1. Cudowne sukienki! Wiele z nich skradło moje serce :)

    http://kn-fashionlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki ładne, ale nie podoba mi się ta ostatnia ze względu na rękawy. zauważyłam, że większość z proponowanych przez Ciebie wzorów to takie luźne fasony bez wzięcia w talii. czy to przypadek czy takie są teraz modne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież 1, 5 i 8 model są zwężane w talii. ;)

      Usuń
    2. napisałam, że większość to luźne fasony, a nie wszystkie

      Usuń
  3. kurcze... chyba wszytskie mi się podobają! Ciężka decyzja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie wszedłem na Twojego bloga, bo myślałem, że w tych sukienkach to Ty masz jakieś mega zdjęcia ^^ ;) Tak sobie głośno myślę... szczery chłopak xd

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...